Music

poniedziałek, 5 stycznia 2015

Epilog : Powiedz, że zawsze będziesz obok

Hej ! Wracamy w końcu z nowym rozdziałem, a właściwie z epilogiem. Wiemy, że z zaskoczenia, ale wcześniej tego nie planowałyśmy.Po prostu już brakuję nam weny do pisania opowiadania, a nie chciałyśmy go tak zwyczajnie zawiesić, chciałyśmy, żeby było dokończone. Jednak w naszym wypadku epilog nie oznacza definitywnego zakończenia,  bo być może jeszcze kiedyś tutaj wrócimy :) Tak więc zaglądajcie na naszego fb ^^ Co do rozdziału jest bardzo krótki, i pisany na siłę, ale tak jak pisałyśmy wyżej - brak weny.
Ze swojej strony chciałybyśmy jeszcze bardoz gorąco poziękować Wam wszystkim, którzy to czytaliście, bo bez Was nasz blog nie miałby sensu <3 Szczególnie podziękowania dla:
Wiernej Natalii <3
Oli Daniłowicz <3
Mrs.Lovegood<3
To tyle ! Dziękujemy i prosimy, żeby chociaż pod tym ostatnim wpisem wszyscy, którzy to czytają skomentowali chcoiaż kropką :*
                     xoxo
                        ~ Elena i Veronica
Był już 31 grudnia, Sylwester. Hermiona, Jonh i Savannah zostali u Weasleyów, aby wspólnie świętować Nowy Rok. Zbliżała się już północ, więc wszyscy wyszli do ogrodu z kieliszkami szapmana.
- To co odliczamy!? - zawołał pan Wesley.
- 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,0! Nowy Rok!  - krzyknęli  chórem
Potem zaczęło się składanie życzeń. Harry stuknął się kieliszkiem już z wszystkimi, czekał jedeynie na Hermione, która w tej chwili przytulała się z Savannah. Kiedy przyjaciółki rozdzieliły się i Sav podeszła do Rona, Harry szybko ruszył w kierunku swojej dziewczyny.
- Czego mam Ci życzyć w Nowy Roku, kochanie? - Wybraniec objął Gryfonkę
- Po porostu powiedz, że zawsze będziesz obok - odpowiedziałą dziewczyna
- Będę - rzekł i pocałował Hermionę.


                                                               KONIEC <3 !



24 komentarze:

  1. Naprawdę krótki, ale fajny :) . (chciałyście kropke to macie i się cieszcie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że takie krótkie ale ciekawe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że takie krótkie :/ No i szkoda że już nie będziecie pisać :(
    Bardzo mnie to zmartwiło ....
    Nie zmuszę was no więc mam nadzieję Do Zobaczenia !
    ~Wierna Natalia

    OdpowiedzUsuń
  4. Smutno że kończycie .
    Fajny jak zawsze
    Mam nadzieję że niedługo wrócicie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Głupia jesteś !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że to już koniec :( Ale naprawde bardzo ciekawe było cale opowiadanie. Będę czytać wasze miniaturki ;3 .<--A to kropka dla WAS ;*

    ~Mrs Lovegood

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, dziewczyny! Rozdział, choć krótki wyszedł wam jak zwykle znakomicie ;) Trochę smutam, ale zakończenie po prostu świetne <3 Pozdrawiam Was i mam cichą nadzieję, że jeszcze wrócicie :D Kamila ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojoj szkoda, że to koniec ale wszystko co dobre (niestety) kiedyś się kończy :) Coż mam nadzieję, że może jeszcze wrócicie ;)
    milosc-przyjazn-marzenia.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ��Czemu?! To był najlepszy blog jaki czytałam :'(



    ~Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko <3 Genialne! Przez 1,5 godziny czytałam waszego bloga od podszewki i jestem zachwycona! Szkoda, że to już koniec. Mam nadzieje ze jeszcze wrócicie :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    Dziewczyna z Hogwartu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszamy do Katalogu Granger, zbierającego opowiadania, w których jednym z głównych bohaterów jest Hermiona Granger, u boku innych osób. Poza opowiadaniami z Granger w roli głównej, znajdziecie tu również wiele ciekawych konkursów, dyskusji i pomysłów, które mamy nadzieję wdrożyć najszybciej jak to tylko możliwe. Stwórzmy razem prawdziwe stowarzyszenie, rozwijajmy swoje pasje i poznawajmy nowych ludzi!

    katalog-granger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. awww cudnie *-*
    Przeczytałam całego bloga na raz :3 Postanowiłam więc, że skomentuję chociaż ten ostatni post i gratuluję.
    Liczę na to, że kiedyś jeszcze wrócicie do pisania, tymczasem reaktywuję swojego bloga.
    Na razie redaguje stare rozdziały, nowe pojawią się już w ten weekend.
    Pozdrawiam i Zapraszam na swojego bloga pod nowym adresem;
    http://amore-e-destino-hp-hg.blogspot.com/
    ~Morsmorde

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaczęłam czytać dzisiaj rano i skończyłam właśnie teraz. Super blog.
    .......................................................................................................................
    Masz cały zapas kropek :3
    muffinkowe-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeczytałam ten blog i szkoda że to już koniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeczytałam ten blog i szkoda że to już koniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. . <<Kropka uznania :-D
    Wpadłam tutaj nie dawno i w jeden dzień przeczytałam całe opowiadanie. Ten epilog był naprawdę zaskakujący.
    Uwielbiam Harrmione ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Znalazłam tego bloga dzisiaj i dzięki wam zakochałam się w harmionie♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej, mam nadzieję że pomimo tego że ostatni wpis daliście ponad rok temu to jeszcze jest szansa na kolejny.
    ~ Obliviate

    Ps. I oto wasza kropka: *

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham waszego bloga .
    Życzę weny

    OdpowiedzUsuń
  20. Super. Ciekawa treść, przejrzysty zapis, nie znalazłam chyba żadnych błędów, naprawdę uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń